chausses توافق آمریکا دونالد ترامپ بین الملل

chausses: توافق آمریکا دونالد ترامپ بین الملل آمریکا کلین کانوی رئیس جمهور آمریکا توافق هسته ای

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات لیگ‌های خاورمیانه اولویت آخرم هم نیست/ اعتماد به نفسم زیاد شده است است ، جهانبخش

ملی پوش فوتبال کشور عزیزمان ایران و آقای گل لیگ هلند هیچ علاقه‌ای به حضور در لیگ‌های خاورمیانه ندارد و دوست دارد در لیگی بازی کند که به پیشرفت فوتبالش کمک کند.&

لیگ‌های خاورمیانه اولویت آخرم هم نیست/ اعتماد به نفسم زیاد شده است است ، جهانبخش

جهانبخش: لیگ های خاورمیانه اولویت آخرم هم نیست/ اعتماد به نفسم زیاد شده است است

عبارات مهم : ایران

ملی پوش فوتبال کشور عزیزمان ایران و آقای گل لیگ هلند هیچ علاقه ای به حضور در لیگ های خاورمیانه ندارد و دوست دارد در لیگی بازی کند که به پیشرفت فوتبالش کمک کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش، آقای گل لیگ فوتبال هلند اظهار کرد: خدا را شکر شرایطم خوب است و روز به روز به دنبال پیشرفت هستم. نشانه من این است که به سطح بالاتری برسم که به فوتبالم کمک کند. گزینش آخر من هم آمدن به لیگ های خاورمیانه نیست. من می خواهم یک قدم رو به جلو بردارم که باعث پیشرفت در فوتبالم شود.

او در مورد پیشنهاداتش هم گفت : یکسری پیشنهادات به کلوب و مدیر برنامه هایم رسیده که می شود راحت راجع به آنها صحبت کرد مثل پیشنهاد از چین، آمریکا یا لیگ های خاورمیانه. در این پیشنهادها زیاد بحث های مالی مطرح است ولی این ها اهداف من نیستند. به طور کلی هنوز صحبت جدی با مدیر برنامه هایم یا مسئولان کلوب آلکمار انجام نداده ام و در حال حاضر قصد دارم استراحت کنم تا در آینده عالی ترین تصمیم را بگیرم.

لیگ‌های خاورمیانه اولویت آخرم هم نیست/ اعتماد به نفسم زیاد شده است است ، جهانبخش

جهانبخش که در برنامه “تهران ورزشی” رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران صحبت می کرد، در ادامه راجع به این که کدام لیگ معتبر اروپایی از نظرش جذابیت دارد گفت : قاعدتا من از دوران کودکی به یک لیگ علاقه داشته ام و هر لحظه در فوتبالم تلاش می کردم با هدفگذاری پیش بروم. تا امروز اهدافم خوب محقق شده است اند. جهت اهالی فوتبال واقعا لیگ هایی همچون انگلیس، آلمان و اسپانیا جذابیت خاصی دارند و قاعدتا هر فوتبالیستی دوست دارد در این لیگ ها بازی کند ولی من نمی خواهم در این مقطع قدم خیلی بزرگی بردارم که شاید برایم خوب نباشد. من می خواهم در باشگاهی باشم که نسبت به آن کلوب و لیگ حس خوبی داشته باشم آیا که هنگامی که نسبت به کلوب حس خوبی دارم می توانم عملکرد بهتری از خودم ارائه بدهم.

در ادامه این گفت وگو فایل صوتی از سردار آزمون پخش شد که آقای گلی را به جهانبخش تبریک گفت . جهانبخش اظهار کرد: از سردار تقدیر می کنم. او پیش از این هم به من خبر داده و تبریک گفته بود. مطمئنا ما ایرانی ها که خارج از کشور عزیزمان ایران بازی می کنیم همه تلاشمان این است که با انجام عالی ترین بازی ها باعث خوشحالی ایرانی ها شویم. سردار آزمون هم که عملکرد خیلی خوبی در تیمش داشته و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده هست. من هم از سردار و هم از سایر هم تیمی هایم تقدیر می کنم که طی روزهای اخیر به من انرژی مثبت داده اند. قاعدتا اعتماد به نفسم زیاد شده است و این عنوان مسئولیت من را سنگین تر خواهد کرد.

ملی پوش فوتبال کشور عزیزمان ایران و آقای گل لیگ هلند هیچ علاقه‌ای به حضور در لیگ‌های خاورمیانه ندارد و دوست دارد در لیگی بازی کند که به پیشرفت فوتبالش کمک کند.&

ملی پوش فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به این که تفاوت بزرگی میان شرایط هواداران در فوتبال کشور عزیزمان ایران و کشورهای اروپایی وجود دارد، اظهار کرد: مساله ای وجود دارد که به نظر من مثبت هم نیست. در اروپا به هواداران اهمیت می دهند آیا که مردم باعث جذابیت فوتبال می شوند. در اروپا از اول فصل، بلیت کل فصل به هواداران فروخته می شود. آنها امکانات خوبی دارند و با شور و شوق به ورزشگاه می روند. مردم در آن جا می دانند مسئولان کلوب و ورزشگاه ها هر هفته منتظرشان هستند تا از آنها به خوبی استقبال کنند ولی طرفداران فوتبال در کشور عزیزمان ایران شور و شوق بیشتری نسبت به اروپایی ها دارند ولی متاسفانه امکانات پایین ورزشگاه های ما این شور و شوق را کم می کند. من در هلند به اروپایی ها در مورد داربی های کشور عزیزمان ایران می گویم که مردم از شهرهای متفاوت خودشان را به ورزشگاه می رساند. امیدوارم روزی امکانات ورزشگاه ما هم زیاد شود. در حال حاضر هم نزدیک جام جهانی هستیم و ایجاد شور و شوق در بین مردم می تواند به تیم ملی کمک کند.

جهانبخش در پاسخ به این پرسش که آیا در هلند با رضا قوچان نژاد، دیگر ملی پوش ایرانی در ارتباط است یا خیر؟ گفت : بله. هر چند هفته یک بار در مراسم یا مسابقاتی یکدیگر را می بینیم. البته رضا پدر شده است و درگیرتر از قبل است.

ستاره تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در مورد شرایط تیم ملی و جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم تصریح کرد: همان طور که گفتم نقش مردم می تواند در عملکرد تیم ملی موثر باشد. انرژی مثبتی که بازیکنان از هوادارانمان می گیرند هر لحظه تاثیرگذار بوده هست. گروه ما هم جالب و هم سخت ترین گروه جام جهانی هست. ما از اهالی فوتبال و هواداران انتظار داریم که ما را حمایت کنند و مثبت فکر کنند. در جام جهانی گذشته هر چند به آرژانتین باختیم ولی هر چه داشتیم در آن بازی ارائه کردیم و همین عنوان مردم را خوشحال کرد. ما تیمی یک دل داریم. این یکدلی باید در میان کل خانواده فوتبال باشد تا اقتدار فوتبال کشور عزیزمان ایران را نشان دهیم.

لیگ‌های خاورمیانه اولویت آخرم هم نیست/ اعتماد به نفسم زیاد شده است است ، جهانبخش

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | ورزشگاه | هواداران | هواداران | خاورمیانه | فوتبالیست | جام جهانی | سردار آزمون | علیرضا جهانبخش


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار