chausses توافق آمریکا دونالد ترامپ بین الملل

chausses: توافق آمریکا دونالد ترامپ بین الملل آمریکا کلین کانوی رئیس جمهور آمریکا توافق هسته ای

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی فرانسه چگونه ۸۹ میلیون گردشگر جذب می‌کند؟

کشور فرانسه در سال ۲۰۱۷ نیز توانست با جذب ۸۹ میلیون گردشگر، جایگاه خود را در رتبه نخست پربازدیدترین کشورهای دنیا حفظ کند.

فرانسه چگونه ۸۹ میلیون گردشگر جذب می‌کند؟

فرانسه چگونه ۸۹ میلیون گردشگر جذب می کند؟

عبارات مهم : خارجی

کشور فرانسه در سال ۲۰۱۷ نیز توانست با جذب ۸۹ میلیون گردشگر، جایگاه خود را در رتبه نخست پربازدیدترین کشورهای دنیا حفظ کند.

به گزارش ایسنا، شمار گردشگران بین المللی که در سال ۲۰۱۷ وارد خاک فرانسه شدند، بعد از دو سال رکودی که به باعث حملات تروریستی سه سال پیش تجربه کرد با هشت درصد رشد نسبت به ۲۰۱۶ همراه بوده هست، ولی این کشور اروپایی چگونه هر سال ۱.۵ برابر جمعیت خود توریست جذب می کند؟

پاریس، پایتخت فرانسه بدون شک جالب ترین مقصد گردشگری این کشور جهت گردشگران خارجی است که به تنهایی هر سال از ۳۰ میلیون گردشگر میزبانی می کند، که این میزان گردشگر در میان سایر شهرهای دنیا بی نظیر است.

تصویر رومانیک این شهر، معماری شگفت انگیز، موزه لوور، برج ایفل و کافه های معروف از مهمترین جاذبه های پاریس هستند؛ البته نباید دیزنی لند پاریس را فراموش کرد که به تنهایی هر سال ۱۵ میلیون گردشگر را جذب می کند تا مهمترین جاذبه توریستی کل اروپا باشد.

بسیاری از فرانسوی ها هم به جای سفر به کشورهای دیگر ترجیح می دهند در خود فرانسه سفر کنند آیا که این کشور همه چیز از جمله سواحل زیبای شنی، کوه های پوشیده از برف و همچنین حومه بسیار وسیعی جهت میزانی از توریست ها دارد. در واقع هر شهر فرانسه شاخصه های منحصر به فرد خود را دارد که این امر جهت گردشگران داخلی و خارجی بسیار جالب هست، از پاریس گرفته تا لیون و مارسی و … .

فرانسه جهت انواع توریست های خارجی چیزی جهت عرضه دارد؛ به عنوان مثال آلمانی ها جهت استفاده و لذت بردن از سواحل می آیند، بریتانیایی ها عاشق حومه و ییلاقات فرانسه هستند و آمریکایی ها نیز زیاد مجذوب منزل های تاریخی و فرهنگ فرانسه هستند.

در سال گذشته میلادی آلمانی ها با ۱۳ درصد، بیشترین سهم را در میان گردشگران خارجی ورودی به فرانسه داشتند ولی همه این گردشگران تنها جهت دیدار از فرانسه به این کشور سفر نمی کنند. موقعیت جغرافیایی فرانسه به گونه ای است که بسیاری از افراد جهت رسیدن به مقاصدشان باید از این سرزمین عبور کنند. بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفر از شمار گردشگران هر سال فرانسه کسانی هستند که در مسیرشان به سمت ایتالیا و اسپانیا از این کشور نیز دیدن می کنند.

حدود ۸۰ درصد از کشور فرانسه را مناطق غیرشهری و حومه شهر تشکیل می دهد که جدا از پاریس، این بخش ها محبوب ترین مناطق نزد توریست های داخلی و خارجی هستد که از آن جمله می توان به دره لویر یکی از زیباترین مناطق فرانسه اشاره کرد. دره لویر بزرگترین منطقه در فرانسه است که تاکنون در لیست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است.

غذاها، فرهنگ و تاریخ فرانسه نیز از جمله دیگر جاذبه هایی است که هر سال میلیون ها نفر را به فرانسه می کشاند.

فرانسه چگونه ۸۹ میلیون گردشگر جذب می‌کند؟

واژه های کلیدی: خارجی | پاریس | توریست | فرانسه | میلیون | گردشگر | توریست | فرانسه | گردشگر | گردشگری | گردشگران


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار